Geen producten (0)


Veelgestelde vragen       
   
       


Hoe kan ik mijn product retourneren? 
Stap 1: Je mailt, vult ons contactformulier in. Of stuurt ons een whatsapp/sms bericht en meld je retour aan. Vertel hierbij je naam, bestelnummer en welke artikelen je wilt retourneren. Je mag ook een bericht sturen via het contactformulier op onze website. Deze vind je onder "Contact". 

Mail adres: info@damesdingetjes.nl 

Stap 2: Je stopt de artikelen in een doos/enveloppe en vult ons herroepings formulier in. Dit formulier stopt u ook in het retour pakket. Wanneer je het formulier kwijt bent kun je het hieronder downloaden. 

In plaats van ons herroepings formulier mag u ook een briefje met uw naam + achternaam en bestelkenmerk in het retour pakket stoppen. 

Stap 3: Je schrijft ons adres op de doos: 

Damesdingetjes.nl 
Hoofdstraat 39 
9003 LD, Warten
Nederland 

Stap 4: Je levert je pakketje af bij het postkantoor of stopt hem met voldoende postzegels in de brievenbus. Bij het postkantoor kunnen ze een verzendzegel voor je printen en daar kun je je verzendzegel ook betalen. 

Na ontvangst van je artikelen zullen wij het geld  zo snel mogelijk terug storten op uw rekening. 

Stap 5. Gaat je product vroegtijdig stuk door bijvoorbeeld een fabrieksfout? Dan krijg je uiteraard zo snel mogelijk een nieuw product of ontvang je je geld terug. Uiteraard vergoeden wij in dit geval de verzendkosten.


Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Damesdingetjes.nl? 
Wij hebben de volgende betalingsmogelijkheden: 
* Ideal
* Paypal 
* Creditcard (via paypal) 
* Bancontact (Voor onze Belgische klanten) 
* SOFORT Banking 
* Overboeking
* Betalen bij afhalen (Uitsluitend op afspraak)
* Afterpay


Wat is de levertijd bij Damesdingetjes.nl?
Wanneer je je bestelling op werkdagen voor 12.00 uur plaatst proberen wij uw bestelling dezelfde dag nog te verzenden.

TIP: Tijdens de feestdagen raden wij aan om je cadeautjes op tijd te bestellen. Vooral in de december maand kan het wel eens voorkomen dat de post vertraging heeft.


Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.


Wat zijn de verzendkosten?
Bij Damesdingetjes.nl betaald u geen verzendkosten. 


Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.


Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander afleveradres invullen. 


Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?
Ja, dit is zeker mogelijk. Tijdens het bestelproces zie je een kopje " Opmerkingen " zet hier de gewenste leverdatum in en we regelen het voor je!


Ontvang ik een papieren factuur?
Alle orders en betalingen verlopen digitaal. Wil je een papieren factuur ontvangen? Dit is geen probleem, laat het ons weten en wij versturen een papieren factuur. 


Wanneer krijg ik het geld terug van geretourneerde producten?
Nadat wij de geretourneerde producten hebben ontvangen storten wij het geld meteen weer op je rekening. Het verwerken van deze transactie kan maximaal 3 á 4 werkdagen duren.  

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.