Geen producten (0)

Veelgestelde vragen:  

Hoe kan ik mijn product retourneren? 

Je mag binnen 14 dagen na ontvangst van het (laatste) artikel de koopovereenkomst zonder opgave van redenen ontbinden. Dit mag je laten weten door te bellen, whatsappen, mailen of via het contactformulier op onze site. Je hoeft het artikel niet binnen 14 dagen op te sturen. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet. Dit valt onder het ontbindingsrecht van onze klant, dat wettelijk bepaald is. 

Na de 14 dagen ontbindingstijd heb je 14 dagen de tijd om de artikelen terug te sturen naar het adres van damesdingetjes.nl. De artikelen kunnen worden terug gestuurd naar: 

Damesdingetjes.nl 
Hoofdstraat 35
9003LD Warten

Stop je naam/adres of factuur bij de retourzending.

Na ontvangst van je retourzending storten wij je geld zo snel mogelijk terug.
(Dit duurt 1 a 2 werkdagen)

De verzendkosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening.

Telefoonnummer klantenservice: 06-21841025
Whatsapp klantenservice: 06-21841025 
Mail adres: info@damesdingetjes.nl

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Damesdingetjes.nl ? 
Wij hebben de volgende betalingsmogelijkheden: 

* Ideal
* Achteraf betalen via Focum
* Paypal 
* Creditcard (via paypal) 
* Bancontact ( Voor de Belgische klanten ) 
* SOFORT Banking 
* Overboeking
* Betalen bij afhalen ( Uitsluitend op afspraak )

Wat is de levertijd bij Damesdingetjes.nl?
1 a 2 dagen, tenzij het anders staat aangegeven. 

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen. Nadat je order
is verzonden ontvang je per email een link om de bestelling te volgen. 

Wat zijn de verzendkosten?
Verzending is bij Damesdingetjes.nl Atlijd gratis.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?
Wij verzenden gratis naar Nederland, Duitsland en België.
Wilt je je bestelling naar een ander land
laten verzenden neem dan contact met ons op. 

Kan ik mijn aankoop op een ander
adres dan mijn huisadres laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure
kun je een ander afleveradres invullen. 

Is het mogelijk om zelf een datum te
kiezen voor de bezorging van mijn artikel?
Ja, dit is zeker mogelijk. Tijdens het bestelproces zie je een kopje
" Opmerkingen " zet hier de gewenste leverdatum in en we regelen het voor je!

Ontvang ik een papieren factuur?
Alle orders en betalingen verlopen digitaal.
Wil je een papieren factuur ontvangen?
Laat het weten en wij sturen deze op. 

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt betalen via Focum achteraf betalen. 

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
Nadat wij de geretourneerde producten hebben
ontvangen storten wij het geld meteen weer op je rekening.
Het verwerken van deze transactie kan 1 a 2 werkdagen duren.  

 

Facebook Twitter Googleplus Pinterest Linkedin

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.